[Csaladtortenet 2] Pár gondoloat a MyHeritage szupercsaládfákról

miro miro miro132 at gmail.com
2017. Feb. 9., Cs, 14:02:22 CET

Most hivtak a Myheritage tol azt mondtak ha hosszabbitok akkor 40%
kedvezmenyt adnak. Tavaly 50% ot adtak helybol, ugyanazt kertem. Magyarul 1
evet kifizetek de 2 evig hasznalom az oldalt.

Ezt most nem fogadtak el még de mivel van még egy hét a lejáratig szerintem
megoldják hogy megkapjam az egy évet fizet kettőt kap akciót ..

udv Miklos