[Csaladtortenet 2] Pár gondoloat a MyHeritage szupercsaládfákról

Sándor Nagy kutatas.nagy at gmail.com
2017. Feb. 9., Cs, 13:09:30 CET

Kedves Kutatótársak!

Évához és sokmáshoz hasonlóan én is évek óta a  Family Tree Builder
ingyenes offline programját használom, de van mellette a myheritage oldalon
családfám. Nincs előfizetésem stb nem is volt,
így tehát nem tud a program szinkronizálni hisz több mint 900 személy van.
Ezért én  azt csinálom hogy ha valamit meg akarok nézni és nincs nálam a
gépem akkor neten is elérhető legyen családfám hogy
a FTB programból lementem .ged fájlba és myheritage oldalon fák kezelése
menü alatt a régi családfa .ged-et törlöm és feltöltöm az új .ged fájlt.
Simán fel megy annyi hogy írja hogy bővítsem prémiumra stb...
Az alap 250 helyett bármennyi felmegy. Ez annak jó aki FTB progit használ
és kell egy online hozzáférhetőség is...
Előttem szólókhoz hasonlóan szerintem sincs túl nagy értelme az
előfizetésnek de ez a téma már leírva..

Illetve mivel nem lehet üzeneteket sem küldeni csak prémium tagként ezért a
kezdőlapon van lehetség a bemutatkozó szöveg szerkesztésére.  Ott magyarul
és még 2 nyelven kiírtam a e-mail elérhetőségemet hogy ide írjon.
Volt már hogy ennek köszönhetően kaptam más kutatóktól levelet..

--

*Üdvözlettel *

*Nagy Sándor0630/5338527*
*e-mail: kutatas.nagy at gmail.com <kutatas.nagy at gmail.com>*