[Csaladtortenet 2] Tarjányi család probléma - segítséget kérek!

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2017. Feb. 9., Cs, 21:48:44 CET

Kedves mindenki!

Nagyon nem tudom, hogy mi lehet a megoldás a pár napja felmerült
problémámra. Kérlek titeket, aki tud, segítsen!

Ükanyám Tarjányi Franciska Kiskunfélegyházáról. Apja egyértelműben
beazonosítható - Tarjányi János. Születésekor redemptus, nemes jogállású.
Apja Tarjányi Imre. Imre házasságánál jelölték, hogy nemes jogállású. A
házasság és a halál alapján 1791-1793 körül született.

Mivel én a Tarjányi család Kempelen-féle feldolgozásából indultam ki, ezért
Imrét beazonosítottam az ott szereplő (egyébként egyetlen) 1794-es Imrével.

Pár napja egyeztettem egy Tarjányi leszármazottal és kiderült, hogy az
1794-es Imrére van egy másik házasság, ami jobban ráillik. Így találtam
meg, hogy volt egy 1793-as Tarjányi Imre is (apja János). A probléma, hogy
ő nem szerepel a Kempelen könyvben, nem szerepel a nemességi igazoláskor az
iratban. A szülei 1768-ban már házasok voltak, tehát az apja 1750 körül már
élt, viszont nincs hasonló János sem az ismert családfában.

Valaki foglalkozott a családdal? Találkoztatok már ilyen problémával?
Köszönöm előre is!
Balázs