[Csaladtortenet 2] Tarjányi család probléma - segítséget kérek!

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2017. Feb. 23., Cs, 04:59:10 CET

Kedves Balazs!

Attol, hogy nem szerepel a Kempelen konyvben, meg nyugodtan letezhetett, legfeljebb kellemetlen, hogy neked kell kitalalnod az osszes adatot.  A Kempelen-fele konyvekbe csak azok az adatok kerultek be, melyeket a csaladok az adatgyujteskor bekuldtek.  Ha a csalad semmit sem kuldott be, vagy csak hianyos vagy csak reszleges csaladfat, akkor csak annyit lehet megtalalni a konyvekben.  Sajat magam is talaltam a csaladom kapcsan olyan csaladfareszt, mely az egesznek csak egy kis toredeke volt, es meg abbol is ket helyen is kimaradt egy-egy szint.