[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2017. Feb. 13., H, 17:40:45 CET

Kedves listapajtások,

Én elolvastam.... És "mezei tagként" lehet, hogy rövidlátó vagyok, de
szerintem az egyesületet (még) nem érte erkölcsi kár... Inkább a szóban
forgó céget. Vagy van valami közünk a botrányhoz (szervezetként)? Értem én,
hogy Mester János az egyesületünk tagja, de ettől még nem fáj ez nekünk
addig, amíg "erős a gyanú". Majd ha BEBIZONYÍTOTTÁK  a vádakat, akkor lehet
és *kell is* lépéseket tenni. Ezt hívják az "ártatlanság vélelmének".
Persze, ha bebizonyosodik a simli, akkor teljes szigorral kell eljárni,
amit a szabályzatunk megenged v. megkövetel.

Domi

2017. február 13. 15:20 Baiersdorf, Christof írta, <