[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2017. Feb. 14., K, 01:55:02 CET

Olvasva azt a részt ahol a levéltár belső kutatást folytat le külön
pénzért, igencsak megsajnáltam azokat akik ebbe, jobb ismeretek híján,
beleestek. Azon gondolkodtam, hogy nem lenne-e hasznos valami egységes
ismertetőt feltenni a MACSE honlapjára, hogy akinek semmi tudása nincs a
családfakutatásról és esetleg ideje sincs rá és ezért mással akarja
megcsináltatni, az is kapjon legalább egy nagyon alapvető képet, hogy
miként zajlik a dolog. Ez esetleg elkerülhetővé tenné az efféle
huncutságokat, ugyanakkor egyértelműen megmutatná, hogy az egyesület és a
családkutató közösség elhatárolódik az efféle praktikáktól.
"Egy újszülöttnek minden vicc új", ahogy a Ludas Matyi írta annó, és ez áll
a családkutatásra is. A MACSE honlapján rengeteg hasznos információ van
kezdőknek, talán érdemes lenne ezzel kiegészíteni.
Laci

: