[Csaladtortenet 2] Kaposvári Levéltár

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2017. Feb. 22., Sze, 15:13:00 CET

Kedves Kutatótársak!
Nem tudom, hogy jár e valaki a Kaposvári Levéltárba. Tudom, hogy sokáig zárva volt, de talán már kinyitott.
Saját felmenőim adatai vannak a levéltárban és ebből érdekelne pár dolog. Én sajnos a közeljövőben nem tudok oda elmenni, de ha valaki amúgy is megy oda, kérem nézzen meg nekem pár dolgot.

A neten találtam rá a felsőpataki Bosnyák család irattárára. Az anyag 1232-1935 közötti iratokat tartalmaz.
Ez 8 dobozt foglal magában és kb. 1.40 ifm méretű. Raktári helye az 1. emelet L-M terem. Sajnos a fond számot nem tudom.
Felsőpataki Bosnyák Mária 1886+ (férje Rihmer Kálmán 1912+) leszármazottjaként az anyagban igen sok érdekességet találtam már felületes szemlélőként is felmenőimmel kapcsolatban.

Több anyag is érdekelne:
1. doboz 1 csomó 1. irat        Bosnyák-Talián-Bakács birtokper 1749
               2 csomó 13. irat      Niczky Mózes és Molnár Éva házassága (Kik Éva szülei, mit lehet tudni
                                                                                                                  felmenőiről?)
               2 csomó 18. irat      Geneológiai táblák A-G 1727-1799

Érdekelne a 2. dobozból, hogy Szepességben milyen birtokai volt a családnak. Nem kell a konkrét irat, csak a helyek és ingatlanok neve érdekelne.

3. doboz  VI. 2      Bosnyák Lajos hagyatékai 1866-1882
5. doboz  X.          Bosnyák Lajos gyermekei öröksége (Bosnyák Mária adatai)
6. doboz  XI. 1      Geneológiai táblák (Főleg a Pelikán (Bosnyák Lajosné) család és oszkói Molnár érdekel)
8. doboz

Forrás:
http://fondj-sml.comuf.com/dox/fondj/XIII/XIII_7.pdf

A segítséget előre is köszönöm!