[Csaladtortenet 2] Matrikula 2016-4

Resmann Ágnes aresmann at freemail.hu
2017. Feb. 26., V, 12:54:57 CET

Kedves Kutatótársak! Csak érdekességképen csatolom egy keresés tragikomikus eredményét a familsearch oldaláról. A rengeteg torzított név mellett (amit már többször jeleztem nekik) ilyen érdekességet is találni, ha az ember pl. Varga Mária 1840-70 között Tornyosnémetiben született r.kat. személyre keres!! A gender-elméletet itt már tökélyre vitték!! Mária neme férfi, kinek felesége Jakab, gyerekük pedig Mária!! Fénykép persze nincs mellékelve, természetesen!! Nem tudom, mit ér így az adatbázis, miért nem lehet párhuzamosan a mikrofilmeket is megnézni, ahogy pl. Szlovákia esetében ez lehetséges. A  MACSE nem tudná ezt a dolgot nyomatékosabban is a tudomásukra hozni, mert én már többször írtam nekik, de nem kaptam választ ?? https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:X2FF-JLZ
Üdvözlettel:
Resmann Ágnes