[Csaladtortenet 2] Matrikula 2016-4

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2017. Feb. 27., H, 10:55:40 CET

2017.02.26. 12:54 keltezéssel, Resmann Ágnes írta:
> született r.kat. személyre keres!! A gender-elméletet itt már tökélyre vitték!! Mária neme férfi, kinek felesége Jakab, gyerekük pedig Mária!! Fénykép persze nincs mellékelve, természetesen!! Nem tudom, mit ér így az adatbázis, miért nem lehet párhuzamosan a
Én is írnék nekik, ha lenne olyan cím, ahol el is olvassák. Példa:
Dédapám második fiúgyermeke Mojsisovics Vilmos József, a familyseach
szerint Vilma és egyértelműen lány...

Megtaláltam a születési és a házassági anyakönyvét is, biztos vagyok a
dolgomban. Színész volt Debrecenben Unghváry Vilmos néven (így az
apjával azonos nevet viselt, mert mindkettejüknek elhagyták a második
keresztnevét). Legalábbis 1915 körül.            Üdvözlettel, János