[Csaladtortenet 2] Rotterdam

Páli István oregpali at t-online.hu
2017. Jan. 3., K, 10:52:30 CET

Kedves Anikó! Sokszor segít a tájékozódásban , még ha megoldást nem is ad Az
FS adatbázis katalógusa! ebben az esetben:
https://familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=155353&quer
y=%2Bplace%3A%22Netherlands%2C%20Zuid-Holland%2C%20Rotterdam%22

Ha lehívod, akkor látod itt is, hogy az adatbázis gyűjtési rendszerében
minden feltalálható és elérhető anyag lefényképezhető. Így legalább a
kérdésed egy harmadára választ kaphatsz!  Bár nem vagyok ennek a témakörnek
sem a tudora, annyit azonban megkockáztatok, hogy a lefényképezett
anyakönyvek kis mértékét digitalizálták, még kisebb mennyiségét indexelték.
Ezért a rákérdezés eredménytelensége, csak azt jelenti, hogy ebben az
esetben nincs szerencsénk. Üdvözlettel: Pista