[Csaladtortenet 2] (Nyék)Ládháza

Kenyeres Györgyi gyorgyi.kenyeres at freemail.hu
2017. Jan. 3., K, 16:53:38 CET

Kedves Listatagok!

Régóta elakadt kutatásomat kezdtem újra decemberben és tegnap rájöttem, mi okozhatja a nyomvesztést.
FS-Collector segítségével (köszönöm, hogy megismerhettem ezt a lehetőséget!) legyűjtöttem Ládháza indexelt kereszteléseit 1865-1895 közötti időszakra. A képek megtekintésekor vettem észre, hogy Ládházáról csak 1880.év 13.bejegyzésétől találok képeket, 1865-1880 között csak Nyék, 1880-1895 között pedig mindkét település adatai lettek indexálva Ládháza neve alatt.
Tapasztaltabb kutatók segítségét kérném ebben, hogy valóban jól látom-e.
A gyanúmat az keltette fel, hogy Sajószentpéteren esküdött Kenyeres József adatai alapján Ládházán született 1877-ben, szülei Kenyeres Péter és Tóth Rebeka. De sehogyan nem találtam keresztelését. Ezen szülők gyermeke lehet az általam kutatott Kenyeres Eszter. Óriási előrelépés lenne, ha Ládháza anyakönyveit megnézhetném.

Köszönöm szépen a segítséget!

Üdvözlettel:
Györgyi