[Csaladtortenet 2] (Nyék)Ládháza

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2017. Jan. 4., Sze, 17:16:05 CET

Kedves Györgyi!

Ha az FS-collectorral feldolgoztad ezeket akkor a
korábban leírt módszeremmel, a nem indexelt anyakönyvi részeket is
kutathatod. Az O oszlop Nyék illetve Ládháza filmszámára kattintva a
fotózott anyakönyvet láthatod.

Remélem segítettem, sok találatot és
BUÉK.

Szemán Jóska

On Tue, 3 Jan 2017 16:53:38 +0100 (CET), Kenyeres
Györgyi wrote:

> Kedves Listatagok!
>
> Régóta elakadt kutatásomat
kezdtem újra decemberben és tegnap rájöttem, mi okozhatja a
nyomvesztést.
> FS-Collector segítségével (köszönöm, hogy megismerhettem
ezt a lehetőséget!) legyűjtöttem Ládháza indexelt kereszteléseit
1865-1895 közötti időszakra. A képek megtekintésekor vettem észre, hogy
Ládházáról csak 1880.év 13.bejegyzésétől találok képeket, 1865-1880
között csak Nyék, 1880-1895 között pedig mindkét település adatai lettek
indexálva Ládháza neve alatt.
> Tapasztaltabb kutatók segítségét kérném
ebben, hogy valóban jól látom-e.
> A gyanúmat az keltette fel, hogy
Sajószentpéteren esküdött Kenyeres József adatai alapján Ládházán
született 1877-ben, szülei Kenyeres Péter és Tóth Rebeka. De sehogyan
nem találtam keresztelését. Ezen szülők gyermeke lehet az általam
kutatott Kenyeres Eszter. Óriási előrelépés lenne, ha Ládháza
anyakönyveit megnézhetném.

> Köszönöm szépen a segítséget!

Üdvözlettel:
> Györgyi