[Csaladtortenet 2] Árva vármegye északi része-segítség kérés

Dr. Imre Sándor imre at hit.bme.hu
2017. Jan. 9., H, 08:59:13 CET

Kedves Kutatótársak!

Egy izgalmas nyomozás eredmenyeképpen eljutottam Árva vármegye
legészakibb csücskébe Jablonka környékére. Itt sajnos elakadtam, mert
jóllehet ez a terület még a Magyar Királysághoz tartozott, de 1920 után
Lengyelországhoz került, így a szlovákiai alapos
anyakönyv-digitalizálásból kimaradt a familysearch.org-on.

Köszönettel vennék minden ötletet és javaslatot arra vonatkozóan, hogy
hol/hogyan lehetne hozzáférni ezekhez az anyakönyvekhez?

Üdvözlettel
Imre Sandor