[Csaladtortenet 2] Segítség kérése Nobl Mária

Ferenc Lakatos ferenc.lakatos at gmail.com
2017. Jan. 15., V, 12:22:53 CET

Tisztelt Tagok!

Üknagymamám (Nobl Mária) családjának a kutatása során megakadtam. Róla
annyit tudok, hogy a férje Bauer János volt, az első gyerekük Tótkeszin (ma
Magyarkeszi) született 1870-ben. A család római katolikus vallású volt. A
férje (Bauer János 1915-ben halt meg Budapesten, a VI. ker Angyalföldi út
17-ben. Sajnos nem sikerült megtalálnom a házassági bejegyzésüket, pedig az
FS-n fent van Tót/Magyarkeszi, de az első rész 1868-ig van fent, a második
rész 1869-től lenne, de a valóságban 1870-től kezdődik. Valószínűleg
1869-ben köthettek házasságot Tótkeszin. Szeretném megtudni Nobl Mária
szüleinek a nevét, illetve hogy a család hová valósi volt, amit vagy a
házasságiból vagy a halotti bejegyzésből tudnám megszerezni. Sajnos a
halotti bejegyzést sem találtam eddig, pedig a VI. ker bejegyzéseket
1915-1934 között átnéztem már (remélem nem siklottam el felette). Nobl
Mária a férje halálakor (1915.04.14) még élt, a lánya halálakor (Bauer
Mária meghalt 1934.08.07) már nem. Az Fs-n találtam egy római katolikus
vallású Nobl Julianna Máriát aki Ádándon született 1850-ben, de nem vagyok
benne biztos, hogy ő az én üknagymamám lenne.

Minden segítséget, tippet a további kereséshez szívesen vennék.

Tisztelettel:

Lakatos Ferenc