[Csaladtortenet 2] Albániai kirándulás idén május végén

Melinda Fábiánné F. ffmelinda18 at gmail.com
2017. Jan. 15., V, 13:44:01 CET

Kedves Listatársak!

Kaptam hosszas várakozás után kettő, szerintem elfogadhatatlan árú
ajánlatot, egyik 98000.-HUF-os fejenként 6 éjszakára, a másik 114.000.-HUF
ugynezért.

Eszembe jutott W. Viktor, aki többek között albán állampolgársággal is
bírt, sőt nyelvtudással is. Anektodái között szerepelt , amikor állt a
gödör szélén, és majdnem belelőtték, de végülis megúszta, szintén
Albániában. A levelezési archívumban visszakereshető a levele adott
témában  szerencsére, mintha élne még mindig.:))
Amikor halála előtti utolsó MACSE vacsorán beszélgettünk, elmesélte  a
sztorit.:))

Azt gondoltam, hogy százezret nem kellene kiadnunk egy albániai hétért,
nézelődtem a témában, meg tudjuk úszni 75-80 ezerből, persze rajtam kívűl
min. 19 fővel, én lennék a 20.Hosszú az út egy sofőrnek, akinek előírják a
mi biztonsági érdekünkben a max. levezethető napi km-t, az ideális napi és
éjszakai pihenést, kötelező ellátást.

Hamarosan közreadom a részletes programot, akinek ennyi is sok, nagyon
sajnálom, nem lehet kihozni a távolság és az 1-2 ágyas szobák miatt
kevesebből. Pl . a sofőr napi pihenése miatt 1 ágyas, teljes ellátást, nem
FP-zióst igényel, ezt mi fizetjük részarányosan.
Amiatt, hogy ne kelljen a km-k miatt 2 sofőrt vinnünk, és duplán számolni
az ellátást meg a napidíjat, be kell érnünk napi részarányos km-ekkel,
semmi tobzódás!!:))

Üdv, várom a visszajelzéseket!:))

Fné F.Melinda