[Csaladtortenet 2] Kettős keresztnevek indexelése

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2017. Jan. 19., Cs, 15:44:11 CET

2 okból írjuk csak az első utónevet.

1. Ha csak egy név van, könnyebb a névmásoló függvény miatt.

2. TFH (tegyük fel hogy) az Eszterházy, vagy a Habsburg családot
indexelnénk. Ha mindenkinek beírjuk az összes utónevét, ami fejenként
minimum 5, akkor sokkal lassabban haladnánk.

3. Ne felejtsük el, hogy az adatbázis az anyakönyvi oldal megtalálását
segíti. Kell valami kis munkát adni a kutatóknak is.

Tamás