[Csaladtortenet 2] Kettős keresztnevek indexelése

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2017. Jan. 19., Cs, 15:46:33 CET

Én nem indexelek, így könnyen beszélek (kibicnek semmi sem drága,
mondják a kártyások).

Az egy név beírásának a következő veszélyét/hátrányát látom:
Volt Mária Anna ősöm, aki a továbbiakban csak Annaként szerepelt.
Egy három keresztnevű ősöm a későbbiekben csak a középső Antal volt.
Még szebb annak a két keresztnevű ősöm esete, aki hol egyik, hol másik
keresztnévvel szerepelt a későbbi anyakönyvekben.
Igaz, volt olyan is aki a keresztelésnél csak Anna volt, később
időnként mégis hozzátették a Máriát, most nem emlékszem, hogy első
vagy második helyen.

Üdvözlettel
Lajos