[Csaladtortenet 2] születési év kiderítése

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2017. Jan. 19., Cs, 16:01:55 CET

Kedves Márta!

Van olyan adatom (születés és házasság is megvan), ahol 14 és fél éves
a mennyasszony. Igaz, hogy az Ahnenblatt hibát jelez, hogy nincs 15
éves. (Lehet, hogy a német szabályozás szigorúbb volt.) Hozzá kell
tennem, hogy első gyereke 18 éves korában született.

Konkrét születési adat nélkül más 14 éves mennyasszony is van.

Az 54 év szerintem sok, de vannak nálam hozzáértőbbek.

Üdvözlettel
Lajos