[Csaladtortenet 2] születési év kiderítése

Bíró Márta mobima1 at gmail.com
2017. Jan. 19., Cs, 18:46:51 CET

Kedves Kámory Lajos, én is hajlok arra, hogy talán az 54 év már elég sok, a
14 is elég ritka. Még bízom a halotti anyakönyvben, hátha abból többet
megtudok. A férj születése is hiányzik, de ott is több lehetőség van és ott
is előfordulhat, hogy a férj fiatalabb vagy netán jóval idősebb a
feleségnél.
Üdv.
B. Márta