[Csaladtortenet 2] születési év kiderítése

Ádám Mészáros meszarosadam73 at gmail.com
2017. Jan. 21., Szo, 14:41:57 CET

Kedves Márta,
Mivel elsőre egyik Annát sem lehet kizárni, mindenképp meg kell nézni,
melyikük halt meg gyermekkorában, illetve melyik kötött később házasságot.
Ezen túl azt is meg kell nézni, van-e esetleg egyezés a keresztszülők és
házassági tanú személyes között. Harmadik feledat megtalálni az 1830-ban
házasodott Anna halotti bejegyzését.
Sikeres kutakodást, üdvözlettel:
Mészáros Ádám