[Csaladtortenet 2] Kiskér/Kleinker

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2017. Júl. 12., Sze, 20:01:09 CEST

Kedves Andi,

a "református anyakönyvek online" keresésre feljön a Familysearch-ön
rögzített anyakönyvek listája.
Szűrés lehetséges ország és időszak szerint - talán érdemes itt
próbálkoznod.

Megnéztem an www.ancestry.de-n is - ott nehézkesebb (nekem) a keresés, és
Kiskérről/Kleinker alig találtam valamit. Itt sajnos nem tudom, lehet-e
felekezet szerint szűrni az anyakönyveket.
Esetleg érdemes még Verbász környékét megnézni, mivel a mai Verbászhoz
tartozik tudomásom szerint (Kucora, Ókér, Péklapuszta, Sóvé, Torzsa mellett)
Kiskér is.
Sok sikert !

üdv
Czellecz Zoltán