[Csaladtortenet 2] Baranyakisfalud & Máriaaradna

Krisztina Szabo keszabo84 at gmail.com
2017. Júl. 14., P, 01:40:36 CEST

Kedves Kutató-társak,

Az USÁból kutatom a családfámat és egy kicsit (nagyon) elakadtam. Ha valaki
tud információt vagy ötletet hol kereshetném (lehetőleg a neten) az alábbi
két családtagom születési anyakönyvi kivonatát, kérem válaszoljon.

*Bayer János (vagy Bajer János), 1884 április 22-én született
Baranyakisfaludon avagy Kisfaludon** (ami ma a Branjina, Horvátország),
római katolikus. Szülők neve: Bayer Márton és Stigler Anna Mária. *

A Familysearch-n Horvátország alatt megkerestem az egyházi anyakönyveket és
szinte az összes Baranyakisfaludot körülvevő falunak vagy településnek
megtaláltam a 1884-i keresztelői iratait, csak éppen a Baranyakisfaludi
1884 éves dokumentumokat nem. Például, itt vannak a 1884 áprilisi
keresztelések Bodollyából és Baranyabánból:
https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-L99C-55B2?i=40&cc=2040054 de
persze Baranyakisfalud hiányzik (Murphy törvénye). Persze találtam
mindenféle Baranyakisfaludi mikrofilmet is, csak éppen a 1884es
keresztelőket nem.

A Pécsi Egyházmegyei Levéltárban állitólag megvannak az anyakönyvek
1874-1926 között (
http://www.archivum.pecsiegyhazmegye.hu/segedlet/pel-iii/pel-iii-a-a-1895-elotti-eredeti-anyakonyvek,
151. bejegyzés), de sajnos a PEL e-archivum még nem elérhető a weboldalon (
http://www.archivum.pecsiegyhazmegye.hu/e-archivum).

*S**zabó Vince (vagy Vincze), 1892-ben született Máriaaradnán**, római
katolikus*. *Szülők neve (talán): Szabó Vince és Dankó Anna*.

A Familysearch-n már próbáltam keresni Arad vármegye alatt a polgári
anyakönyveket (
https://familysearch.org/search/image/index?owc=929Z-BZ9%3A40680001%3Fcc%3D1452460)
de Máriaaradna nincs mikrofilmezve, és a születés túl korai ahhoz hogy
polgári anyakönyvben legyen, ugye? A romániai katolikus egyház
mikrofilmeket még nem találtam meg a Familysearch-n, tehát a Maria Radna-i
katolikus egyházi adatokat még nem böngésztem eddig. Egyébként Máriaaradna
melyik egyházi levéltárhoz tartozik?

Előre is nagyon szépen köszönöm a segitseget és/vagy tippeket.

Krisztina