[Csaladtortenet 2] MACSE regisztráció

Judit Gelei macsepenztaros at gmail.com
2017. Júl. 20., Cs, 13:08:32 CEST

Kedves Ferenc!

Szeretném eloszlatni egy kicsit a ködöt.
A Macse honlapja alapvetően szabadon lapozgatható: lehet ismerkedni
mindazzal, ami tanulságos a kutatások számára. Ajánlom, hogy keress fel
minden részleget és aloldalt szisztematikusan.
Vannak olyan adatbázisok azonban, amelyek csak Macse tagok részére
látogatható. Ez annyit jelent, hogy ki kell tölteni a belépési
nyilatkozatot az Egyesület fül mögötti belépés-kilépés alatt (
http://www.macse.hu/society/belepes.php); a regisztrációra a tagdíj vagy
támogatás befizetése után adunk lehetőséget.
Aki az aláírt belépési nyilatkozatát elküldte, a tagfelvétel
visszaigazolásaként ismertető levelet kap, amiben igyekszünk segíteni az
elindulásban.

Üdv.  Gelei Judit