[Csaladtortenet 2] MACSE regisztráció

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2017. Júl. 20., Cs, 11:55:25 CEST

Kedves Ferenc!
A családfa rajzoló programokat itt ismerheted meg:
http://www.macse.hu/society/szoftver.php
Az Ahnemblatt van magyar változatban.
Ha angolt szeretnél, akkor keress engem.
Ezek nélkül ma már nem érdemes dolgozni, mert itt minden fontos dolgot
össze tudsz gyűjteni, mindenek megvan a helye : forrást, életrajzot, képet,
stb. Ezenkívül  másnak is el tudod küldeni, akinek programja van, mert
tudja fogadni.
Üdv
Ildi