[Csaladtortenet 2] örökbefogadás-Debrecen/Keresztesi

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2017. Jún. 5., H, 13:26:15 CEST

Kedves Zoli,

El, de mivel az örökbefogadás a háború után történt, gyakorlatilag zéró
eséllyel. A gyámhivatalok mereven elzárkóznak bármiféle adat kiadásától,
csak és kizárólag az örökbefogadottnak adnak ki adatot, de ott is
csak bizonyos keretek között.
Esetleges esély a néhai KEK KH (mai nevét nem tudom)
személykereső szolgáltatása lehet még...  bár ehhez, úgy tudom, hogy
személyes adatokat is kell tudni.
Üdv
Krisztián