[Csaladtortenet 2] Problema

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2017. Jún. 8., Cs, 14:42:57 CEST

Úgy van, rc római katolikus
red = redemptus (vagyis megváltott birtokkal rendelkező)
[Az első képen Rideg Barbara éppenséggel irred=irredemptus, vagyis önálló
földbirtokkal nem rendelkező személy volt.]
A második képen szerintem Nagy I., helyett Nagy F. olvasható, mintha pl.
Nagy Fodor, Nagy Farkas, Nagy Ferenc, stb., stb. rövidítése lenne. A
régióban általános maga a forma alkalmazása, de a Nagy F. kombináció is
elég gyakori.

üdv:
gy