[Csaladtortenet 2] Problema

dr. Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2017. Jún. 11., V, 16:57:38 CEST

A mellékelt Béláról eddig úgy tudtam, hogy Vilmosnak a gyermeke.
Böngészve a familyserach-öt most úgy látom, hogy ő alighanem  Zana
Kálmán Vilmos gyermeke (Jászladány). Lehetséges. Csakhogy most meg azt
nem értem, hogy hogyan születhetett ő Nagyváradon?
Vagy rosszul olvasom az anyakönyvet?
A személy azonosságát megerősíti, amit ma fedeztem fel, hogy Béla
második keresztneve Vilmos.
Sajnos, Béla bácsit személyesen nem ismertem, mert meghalt, mire én
Szegedre költöztem. Ő 1902-ben született, és akkor már polgári
anyakönyvezés volt. Magam is úgy tudtam, hogy postatisztviselő volt.

Ha sikerül ezeket a dolgokat tisztáznom, akkor értesítenem kell a
dologról Gudenus Jánost, mert neki a MACSE adattárába (ezek szerint)
téves adatot küldtem be.   Üdvözlettel  János