[Csaladtortenet 2] testvérek azonos keresztnévvel?

dr. Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2017. Jún. 11., V, 17:29:06 CEST

Ennek a problémának magam is beugrottam. Tudomásom volt egy Zana
Vilmosról, de csak tegnap jöttem rá, hogy a születési dátuma egy lányra
mutat: abban az évben Jolánka született. Találtam viszont egy Zana
Kálmán Vilmost.

Dédapámnak valószínűleg akkor ment fel a jódolga. Kezdetben ugyanis
szimpla keresztneve volt a gyermekeinek, 1973-tól kezdve már kettős
keresztnevet adott a gyermekeinek (a fiúkat nem említem):
1878 Jolánka Borbála, 1881 Jolán Ágnes.
... Mostanáig itt tartok.   Üdvözlettel  János