[Csaladtortenet 2] testvérek azonos keresztnévvel?

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2017. Jún. 11., V, 15:22:57 CEST

Kedves Balázs!

Azért reagálok a felvetésedre, mivel ez a téma pár évvel ezelőtt már
szerepelt a listán, s akkor én is amellett kardoskodtam, hogy egy családban
bizony lehet két azonos nevű gyermek is.
 További. hosszabb időszakot felölelő kutatásom, azonban bebizonyította,
hogy ez csak látszat volt, minden esetben bonyolult családi események
álltak a háttérben.
 Nem akarlak untatni az események leírásával, inkább arra biztatlak, hogy
hosszabb időszak adatait nézd át, és a korábbi és a későbbi anyakönyvi
 adatokat is vedd " górcső " alá. Nagyon gyakran előfordul,pl. hogy
lányfejjel született gyermek későbbi házasságánál, vagy az ő gyermekeinek
házasságkötésénél, a házastárs, vagy a szülő nem a keresztségben kötelezően
előírt leányanyai  vezetéknevén  szerepel,stb.

Esetedben én keresném az 1711-ben született Erzsébet halotti bejegyzését /
talán más helységben is /, s keresném egy harmadik Erzsébet keresztelését
is.

Ettől /is/ szép a családfakutatás.

Üdv.
A Éva