[Csaladtortenet 2] a már indexelőket keresem, akivel régóta nincsen kapcsolatom

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2017. Jún. 11., V, 18:55:27 CEST

Tisztelt Kutatótársak!

Keresem az alábbi indexelőket, akikhez nincsen kapcsolatom.

Kérem, aki a nevét látja a listában, írjon nekem privátban.

Mivel a listát én is "örököltem", így sok esetben számomra
beazonosíthatatlanok a személyek, ahol megadom a település nevét is, hogy
ki melyik filmet kérte.
Olyan nevek is vannak közte, akiknek én adtam ki a filmet, de régóta nem
jelentkeztek.

Ha valaki a listán olvashatóak közül nem akar indexelni már, akkor is
kérem, hogy ez írja meg nekem.

Ha valaki tud róluk, kérem, írjon nekem hozzájuk elérhetőséget.

Nagyon kérem, hogy legkésőbb szeptember 1-ig jelentkezzenek. Aki nem
jelentkezik,
attól a filmet sajnálattal visszavesszük.

Köszönettel:

Tamás

Kelemenné, aki Almáskamarást kérte Békés megyéből,

Várdai Enikő, aki Zsadányt kérte Békés megyéből

Grocco, aki Hejőpapit kérte Borsod-Abaúj-Zemplén megyéből,

Pető, aki Mezőkövesdet kérte Borsod-Abaúj-Zemplén megyéből

Kalmár, aki Tolcsvát kérte Borsod-Abaúj-Zemplén megyéből,

Kovács Erzsébet, akik Hódmezővásárhelyt kérték Csongrád megyéből

Oroszi Tímea, aki Szeged I. kerületet kapta Csongrád megyéből,

Miklós Menyhárt, aki Bujákot kérte Nógrád megyéből,

Irka néven szereplő feldolgozó, aki Nyíregyházát csinálja
Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből

Asztalos nevű, aki Porcsalmát kérte Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből,

Heim László, aki Bakonyszentlászlót kérte Veszprém megyéből,

Mátyás Péter, aki Szentgyörgyvölgyöt kérte, Zala megyéből,