[Csaladtortenet 2] Két János egy családban

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2017. Jún. 12., H, 15:42:30 CEST

Kedves Kutatók!

Felmenőimnél is volt egy 1853-ban született János, majd egy 1857-ben született. Az 1853-as meghalt, a halottiját meg is találtam. Eddig rendben is van minden.
Azonban az 1857-es születésű János 55 évesen halt meg a halotti akv. szerint. Visszaszámolva az 55 évet, 1853. születési év jön ki.
Mit gondoljak erről? A szülők talán 1853-as születési évet tudattak az 1857-es születésű Jánossal? Vajon miért?
Üdv. Magdi.