[Csaladtortenet 2] Két János egy családban

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2017. Jún. 12., H, 19:37:48 CEST

Ilyet nem egy esetben tapasztaltam, hogy a halotti életkor az előző azonos
nevű, de elhunyt gyermekre jönne ki pontosan.
Vagy véletlen, vagy szándékos keverésről lehet szó.
Az is előfordulhatott, hogy nem tudták pontosan hány éves, ezért a pap
kikereste az anyakönyvben, de az előző gyermeket találta meg előbb,
kiszámolta az életkort és beírta...
üdv: Előd