[Csaladtortenet 2] információ kérés német betelepülőkről

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2017. Jún. 13., K, 09:20:48 CEST

Tisztelt kutató ! Mint már ajánlottam, 24-én tartja összejövetelét az AKuFF a a magyarországi németek származásával foglalkozó családfakutatók szervezete Leányváron, amire egy csoportot szervezünk.Utazás egyénileg - vonattal, busszal vagy saját autóval.Jelentkezni lehet a http://www.macse.hu/signum/belepes.php oldalon. Beszeda Laci