[Csaladtortenet 2] Vas megyei nemesek

Berci Tóth toberci at gmail.com
2017. Jún. 13., K, 19:06:57 CEST

Tisztelt Tagsársak!

Segítségeteket szeretném kérni! Nagy kutatgatásokban megtudtam, hogy
dédnagyanyám ágán a Takácsok nemesek. Ők Nagykutason laktak főleg, az
1700-as években voltak a legtöbben.

Szeretnék több információt megtudni róluk, mikortól nemesek, honnan
erednek, esetleg címerük.
Neten mit lehet kideríteni illetve, azon kívül hol tudnék keresgélni?
Láttam, hogy az Arcanumom elérhető Vas megye 1754-es, és előtti, meg utáni
nemesi összeírásai, abban meg lehet e lelni őket? (Sajna nincs
előfizetésem, így ha valaki kisegítene ott azt megköszönném).

Szóval merre tovább? Legjobb lenne ha gyorsan itt az internet világában
meglelhetném az adatokat.

Köszönöm!
Üdv. Tóth Berci