[Csaladtortenet 2] kutatás

Révi radoczy.eva at gmail.com
2017. Jún. 22., Cs, 06:28:24 CEST

Kedves Polli és Abaujban kutatók !

Az utóbbi években nem tudok a kutatással foglalkozni, sebtében olvasom a leveleket is.
Égre-földre keresek egy házasságkötést, ami tovább tudna lendíteni a holtponton.
Radoczy Valentin és Czvengros Elizabeth házasságát 1810-20 közé saccolom.
Mar úgy vagyok vele h Abaujban bárhol lehetett! (Menyasszony szül helyén sincsen)
Halálozási adataikat sem találtam eddig. Gyerekeik Fuzerradvanyban születtek, azokban a könyvekben más adatot nem találtam róluk.
Csak annyi a keresem, ha a ebbe a vezetéknév be botlasz, szólj- szóljatok legyszives..
Köszönöm
R. Éva

Az iPhone-omról küldve