[Csaladtortenet 2] Nyíradony

eisler.jozsef at gmail.com eisler.jozsef at gmail.com
2017. Jún. 22., Cs, 07:35:18 CEST

Tisztelt Lista!

Valaki meg tudná nézni, nekem hogy  1900.07.19-én Nyíradonyban született
személy / Lukács Julianna /, nincs e benne-a Levéltárban található
anyakönyvben.
Vagyis lehetséges-e az a feltevésem, hogy a FS anyakönyvei egy másik
változat, amelyikből véletlenül kimaradt a készítés közben ez a személy.
A születési idő biztos, a születési hely feltevés. A család Nyíradony
Aradványpusztán élt.
A családnak hét gyermeke volt, mind ott született Ő az ötödik gyermek volt,
semmi olyanról nem tudok, ami miatt, mondjuk egy évre elköltöztek valahova
és Ő pont ott született volna.

Ha csak nem az én bosszantásom miatt :)

A segítséget előre is megköszönve

üdv