[Csaladtortenet 2] Nyíradony

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Jún. 22., Cs, 08:09:27 CEST

> Vagyis lehetséges-e az a feltevésem, hogy a FS anyakönyvei egy másik
> változat, amelyikből véletlenül kimaradt a készítés közben ez a személy.

Az FS-en másodpéldányok vannak, de tudomásom szerint a levéltárban is az van. Egyedül a helyi anyakönyvi hivatalban vannak első példányok.

De amúgy igen, ritkán, de előfordulhat, hogy a másodpéldányból kimaradt valami, vagy úgy melléírták, hogy nem ismered fel (ismételték az előző nevet, vagy hasonló). Az ötvenes években újramásolt másodpéldányokban (Budapesten) találtam olyat, hogy a férj nevét írták be megint a házastárs rovatba (vagyis elfelejtették folytatni a feleség asszonynevét).

Juli
/\ /\