[Csaladtortenet 2] ARCANUM

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2017. Már. 14., K, 11:13:17 CET

Miroslaw, epito hozzaszolasaid mindig hatartalan boldogsaggal toltik el
lelkemet...

Az eves elofozetesem aprilisig tart. Decemberben valoszinu nem tudok
rakotni 2018 aprilisig. Mellesleg egyeb okok (es nem anyagi) miatt
decemberben akkor sem tudtam volna megoldani, ha nem lett volna elo
elofizetesem.