[Csaladtortenet 2] ARCANUM

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2017. Már. 14., K, 13:54:33 CET

Két dolog:

- A tavaly decemberi 10 ezer forintos akció kizárólag új előfizetőknek szólt, akik még soha nem vették igénybe a szolgáltatást, erről volt is szó akkor a listán, mert sokan belelkesedtek...
- Ha akkor hosszabbítasz előfizetést, amikor még nem járt le az előző, a rendszer automatikusan a lejárat napjához adja hozzá a befizetett időszakot. Mindig maximum csak 2 évre előre engedi felhalmozni az előfizetéseket.

Tehát érdemes figyelni az akciókat és bármikor lehet hosszabbítani. Pl. legutóbb tavaly októberben volt egy nagyon jó ajánlat: 10 hónap 10 ezer Ft

Üdv

B.I.