[Csaladtortenet 2] Kollerffy Koller Mihály

Péter Szabó szabo.peter02 at gmail.com
2017. Már. 15., Sze, 19:48:16 CET

Kedves Tagtársaim !

Kedves rokonom és barátom, nősülni készül és Szépapjának Kollerffy Koller
Mihálynak több publikációja, könyve is ismert.
Többek között Jekelfalussy Józseffel közösen is.
Nászajándékként gondoltam megpróbálom megszerezni neki a
Kollerffy Mihály: "A Magyar Korona országainak helységnévtára" című könyv
1877-es kiadását. ( Ezt még egyedül készítette)
Van 1822-es kiadása is de ezt már Jekelfalussy-val közösen jegyzik.
Azt sem tudom, hogy eredetiben van-e esélye megszerezni vagy csak esetleges
után nyomatban.

Tudna valaki segíteni?

Üdvözlettel:

*Szabó Péter*