[Csaladtortenet 2] Kérdések

Kenyeres Györgyi gyorgyi.kenyeres at freemail.hu
2017. Már. 15., Sze, 20:16:29 CET

Kedves Listatagok!

Tapasztalatok és tudásotok alapján kérnék Tőletek felvilágosítást az alábbi kérdésekre, mivel ezek biztosan nem egyedi esetek:
1. A 004703306 sz.digitális film tartalmazza a ládházi református anyakönyveket 1895-ig. Mi lehet az oka annak, hogy az utolsó filmkocka az 1878-as halotti bejegyzéseket tartalmazza és sajnos nincs tovább? Így az elhunytak 1879-1895-ig rejtve maradtak előttem, pedig nagy szükségem lenne ezekre az adatokra. Ugyancsak erről a filmről hiányzik a ládházi keresztelések bejegyzései 1861-1880.szeptember közötti időszakban. Ha levéltárba megyek, ott is csak ugyanezt a filmet tudom megtekinteni?
2. Ezen a héten 1833-ban és 1876-ban is találtam olyan esküvőt a családi vonalon, ahol az egyik fél ládházi, a másik emődi, és a házasság bejegyzését mindkét településen elvégezték. Jellemző volt ez máshol is? Én még most akadtam először ilyenre. Milyen okai voltak?

Köszönöm szépen, ha megtiszteltek véleményetekkel.

Üdv.
Kenyeres Györgyi