[Csaladtortenet 2] Az elnökség egészségi állapota

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2017. Már. 24., P, 00:41:49 CET

Krisztián !
 Hatvany Csaba elnökhelyettes felhatalmazott, hogy közöljem válaszát az utolsó kérdésedre : "Nagyon meghatott Krisztián kérdése az Elnökség egyészségi állapotáról. Kérlek nyugtasd meg, hogy tudtommal mindenki jó egészségnek örvend." Remélem akik olvassák ezt, igazán örülnek, hogy annak ellenére, hogy a Kollega Tarsoly István elnök, Hatvany Csaba elnökhelyettes és Várkonyi Tibor főtitkár bejelentette, hogy nem kíván vezetőségi tisztséget betölteni a május 13-i közgyűlés után, az egészségük kitűnő !  Beszeda Laci