[Csaladtortenet 2] FS-Collector

Farkas Beáta farkas.beata at t-online.hu
2017. Már. 26., V, 22:39:06 CEST

Kedves Róbert!

😊 Ez nem a te hibád, de főleg nem az FS-Collectoré, ami egy szenzációs program.
A FamilySearchon alapvetően születési anyakönyvek vannak fent. Ha az adott mikrofilmen vannak más: házassági, halálozási bejegyzések is, akkor persze meg lehet őket nézni. Ha nincsenek, akkor nem. Ebben segít, ha előzetesen megnézed a FamilySearchon a katalógust az adott településre nézve.
Ha nem járnál sikerrel, a megyei levéltárakban - gondolom, foglalási időponttal - meg tudod nézni az anyakönyveket.

Üdvözlettel:
(Farkas) Beáta

P.S.: Kedves Kutatótársak! Eddig még nem hirdettem, de megállapodtam az AKdFF-el, hogy elkészítem Hőgyész és Dúzs (Tolna megye) családkönyvét. Reményeim szerint jó úton haladva még kb. két évre van szükségem. A családkönyv - kitelepített 3. unokatestvéremnek köszönhetően - online lesz elérhető. Szándékaink szerint ingyen és bérmentve. 😊