[Csaladtortenet 2] FS-Collector

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Már. 26., V, 22:09:00 CEST

> Biztosan nekem nem megy a dolog, de én csak születési anyakönyvi
> kivonatokat találok.

(Bejegyzéseket, nem kivonatokat...)

Lusta vagyok kinyitni egy táblázatot, hogy pontosan megnézzem a részleteket, de nagyjából: az egyik oszlopban a linkek egy "FS böngésző" vagy hasonló nevű oldalt nyitnak, amiben fent berakja a filmszámot, de alatta változtatni lehet a filmkocka számát. Az OK gomb megnyomása új ablakban vagy fülben megnyitja a megadott filmkockát. Ha a filmen nem csak keresztelések vannak, akkor így, szúrópróbával meg lehet őket találni. A táblázatban mindig csak keresztelések lesznek, mert csak azok voltak indexelve (feldolgozva).

Juli
/\ /\