[Csaladtortenet 2] [MACSE: 15199] MyHeritage

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2017. Már. 29., Sze, 22:17:24 CEST

Nem kell személyeskedni. A MyHeritage-nél három fokozat van. Az alapfokozat ingyenes, és ingyenesen tölthető le az a szoftver is, amelyet egyébként az otthoni gépen bármikor futtatni lehet, akkor is, ha valaki lemondja a MyHeritage előfizetést.
Az alapelőfizetéssel - ha jól emlékszem - 200 nevet lehet a családfára vinni. A Prémium előfizetéssel (nekem ez van) már 500 név vihető fel a családfára, ezért tavaly októberben egy évre kb. 30 ezer ft-ot fizettem, az ár dollárban van megállapítva, tehát árfolyam-függő. A Prémium Plus ennél jóval drágább, a pontos árra nem emlékszem, ott a felvihető családtagok száma 2500. Van egy magyar oldaluk a részletekkel, tele sajtóhibával
https://www.myheritage.hu/help/hu/topics/elofizetesek-hu/

Mindenkinek nyugodalmas jó éjszakát kívánok!
Hirschler András