[Csaladtortenet 2] Segítség ismerősömnek

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2017. Május. 6., Szo, 16:08:13 CEST

Üdv!

Egyik ismerősömnek megígértem, hogy esetleg segíthetek a családfakutatásban.

Viszont egyik probléma Zemplén polgári anyakönyveinek hiánya. A másik
összetettebb, de ha valakinek van adata, lehet köztük olyan, ami segít.

Ami érdekelne: az újcsanálosi, ócsanálosi, megyaszói és a hernádnémeti Fukk
család (valamint ezek kapcsolata az abaújiakkal, mert egymással már
megtaláltam a kapcsolatot), ezek nemességének kihirdetése Zemplénben.

A digitalizált adatok a családnak csak az abaúji vonatkozásait mutatják, a
zempléni család viszont egyik ága ennek, ugyanis az újcsanálosi ág egyik
tagja Megyaszóra származott, ahol már nemesnek írják (szüleit nem írták
annak Csanáloson). A Csanáloson marradtaknak csak egy részét írják nemesnek.
A hernádnémetieket nem írják nemesnek, de az a vonal is Újcsanálosról
származott oda.

Ha valaki tudna segíteni, keressen meg! Tudok még adatokat küldeni.

Szabó Zétény