[Csaladtortenet 2] Latin segítség, majsai anyakönyvek másolása

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2017. Május. 6., Szo, 19:09:32 CEST

Kedves Kutatótársak!
Az 1738-tól vezetett kiskunmajsai keresztelési és házassági anyakönyveket
valaki 1784-ig gyöngybetűs kézírással (majdnem teljesen hiba nélkül)
lemásolta. Erről a másolatkészítésről eddig semmilyen információt nem
tudtam meg (ki és miért végezte), de a halotti akv 1825 januári bejegyzései
után 6 sor latin szöveg szerintem erről szól. Fontos lenne pontosan értenem
ezt a hat sort, nagyon hálás lennék, ha ebben segíteni tudnátok!
Bonyolítja kicsit, hogy a házi scennelés során a hat sor szöveg a két
képről együttesen olvasható csak össze. (Az anyakönyvi lap jobb oldal alja!)

A segítséget köszönve, tisztelettel:
gy.

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com