[Csaladtortenet 2] [MACSE: 15643] Német betelepítés, Balaton felvidék

Kövér Gáborné koverneildiko at hotmail.com
2017. Május. 7., V, 11:28:22 CEST

Kedves Német Felmenő Kutatók!

Én is csatlakozni szeretnék az érdeklődéshez.

Apai nagymamám Spiller Erzsébet 1902-ben született Budafokon, apja, Spiller József asztalos ekkor 32 éves volt és Mesztegnyőn született. Sajnos a mesztegnyői anyakönyvek részben megsemmisültek,így az 1870 körüli anyakönyvek nem jól olvashatóak. Tud-e, kutatja-e valaki a Spillereket?

köszönettel

Ildikó