[Csaladtortenet 2] Latin segítség (házasság Hernádkércsen)

Kövér Gáborné koverneildiko at hotmail.com
2017. Május. 8., H, 04:05:31 CEST

Kedves Laci!

Én is Éliásnak látom a vőlegényt, a vőlegény 25 éves és molnár (molitore).

üdv

Ildikó

________________________________
Feladó: László Kulcsár <laszlo.j.kulcsar at gmail.com>
Elküldve: 2017. május 8. 1:17
Címzett: csaladtortenet
Tárgy: [Csaladtortenet 2] Latin segítség (házasság Hernádkércsen)

Kedves latinos szakértők,
Tudna valaki segíteni a férj nevének kiolvasásában (én Urbán
Éliásra/Illésre tippelek), illetve abban, hogy mit jelent a neve mögötti M
betűvel kezdődő szó? A házassági bejegyzés 1800-ból, a hernádkércsi
katolikus anyakönyvből van. Köszönöm előre is,
Laci