[Csaladtortenet 2] Orvosi Napló - kérdés

Csaba Farkas chab7kutato at gmail.com
2017. Május. 12., P, 16:03:35 CEST

Én egy kórháznál dolgozom (recepció/adminisztrálás). Nálunk minden iratot
archiválnak és irattárba kerül. Van egy saját irattárunk is, és onnan
időnként mikor már alig fér jönnek valami állami archiválók (nem tudom
pontosan kicsodák és honnan) és ők elviszik valami más helyre (irattár vagy
akár levéltár is lehet, ezt sem tudom pontosan),
Hogy aztán ott meddig őrzik, és egyáltalán hogy lehet hozzáférni arról
sincs tudomásom. De, hogy egy ideig ezeknek fizikailag meg kell lenni az
biztos. Aztán egy ideje nálunk is elektronikusan is rögzítve van minden.
Ezek könnyebben kereshetőek, de kívülállónak ezekhez is hozzáférni
szerintem kétséges.
Ennyit tudtam segíteni, azaz inkább elmondani, a témában.
Üdv
Csaba